Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/268
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 12:24:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Rahvusooper Estonia teatrilaat.
Toimumise koht ja aeg:
- Estonia pst 4 Rahvusooper Estonia maja ümber olev ala, Uus turg
24.08.2025 kell: 11:00 - 15:30

Korraldaja: Rahvusooper Estonia
Esitamise aeg: 27.05.2025 12:19

Kooskõlastamise tähtaeg: 2. juuni 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/22447?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=72273> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/22447?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=72273

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>